درمان تایم
درمان تایم
قرص رشد مو اکوفن

قرص اکوفن و کمک به درمان ریزش مو ، قرص رشد مو اکوفن

قرص اکوفن و کمک به درمان ریزش مو ،قرص رشد موی اکوفن :بر اساس بررسی های انجام شده ثابت شده است که امروزه تقریبا ً 20% جمعیت جهان دچار مشکل ریزش مو می باشند در حالت طبیعی امکان دارد که افراد روزانه با ریزش موی 60 تا 100 تار مو مواجه باشند ولی در صورتی که فردی به صورت روزانه بیشتر از 100 تار مو ریزش داشته باشد در این شرایط این فرد دچار ریزش مو می باشد .که این ریزش مو خود می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله کمبود میزان مواد مغذی و ضرو.ری برای بدن ،داشتن رژیم غذایی ناسالم و نادرست ،پرکاری یا کم کاری تیروئید ؛استرس ،کم خونی و غیره.

قرص رشد مو اکوفن
قرص رشد مو اکوفن

در ضمن نیاز به یاد آوری می باشد که به غیر از موارد ذکر شده در بالا ،خانم های محترم هم به عللی مانند زایمان ،عوامل هورمونی و سقط جنین و آقایان هم به علت هورمون های مردانه ،با ریزش م مواجه می شوند.

پیشگری از ریزش مو با کمک قرص اکوفن

پیشگیری از ریزش مو با کمک قرص اکوفن: تحقیقات و بررسی ها حاکی از این مسئله می باشد که ،در صورتی که هر کدام از مواد ضروری به بدن ما انسان ها نرسد ؛می تواند سلامتی ما را دچار مشکل کند زیرا ویتامین ها و مواد معدنی دارای نقش اساسی در تامین سلامتی ما می باشند.ولی با زندگی امروزی متاسفانه عادت های غلط غذایی زیادی باب شده است در این شرایط ما به افراد توصیه می کنیم که از مکمل های غذایی استفاده کنند و افراد می توانند با تغییر در رژمی غذایی خود به سلامتی خود کمک شایانی بکنند مانند تغییر دادن رژیم غذایی غلط.

محصولات اکوفن می توانند از ریزش موهای شما جلوگیری کنند و در ضمن مصرف این محصولات سبب تقویت رشد مو وناخن نیز می گردد .و باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این محصول برای پیشگیری ،تشخیص و درمان نمی باشد.

ویتامین ها و عوامل نادر

  • ویتامین B5 : از ریزش مو جلوگیری کرده و سبب استحکام مو ها می شود.
  • ویتامین B6 : موجب می شود که سیستین در مو جذب گردد.
  • ویتامین B8 : موجب تقویت ناخن و مو می شود و حتما باید به بدن برسد.
  • ویتامینPP : می تواند کمک زیادی به رشد موها بکند.
  • زینک : این ماده یکی از اصلی ترین مواد اساسی مو محسوب می شود که به ساخت سیستین می پردازد.
  • منیزیم : ترکیب روی ومنیزیم برای تقویت ناخن ها که ضعیف و شکننده می باشند ،مفید می باشد.
  • اسپیرولین : این ماده سبب جذب بهتر آهن به بدن می شود .ماده اسپیرولین دارای مواد مغذی زیادی با کالری کم داشته است ولی حجم کم دارد.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط