درمان تایم
درمان تایم
فاصله جلسات لیزر موهای زائد

فاصله جلسات لیزر موهای زائد بدن : صورت , بیکینی , کمر و پشت و … , تعداد جلسات لیزر

 

 

جهت مشاوره " لیزر موهای زائد " و معرفی بهترین مرکز درمانی مربوطه همراه با دریافت * کد تخفیف ویژه * روی دکمه واتس اپ زیر لطفا کلیک بفرمایید و درخواست خود را ثبت کنید
مشاوره تلفنی

 

فاصله جلسات لیزر موهای زائد بدن , تعداد و فاصله بین جلسات لیزر صورت , بیکینی , کمر و پشت , بهترین فاصله زمانی بین دو لیزر , فاصله جلسات لیزر بدن : قبل از اینکه اقدام به عمل لیزر موهای زائد نواحی بدن کنید بهتر است . مشاوره از پزشک زیبایی و معالج خود داشته باشید . امروزه وب سایت های زیادی در اینترنت فعال هستند و به دروغ تعدا جلساتی را برای لیزر مو ارائه می کنند تا اینکه مشتری جذب شود. اما این درست نیست و افراد متقاضی باید از تمام و تعداد این جلسات لیزر مو اگاهی کامل را داشته باشد . در این مقاله قصد داریم به طورت واضح در رابطه با تعداد جلسات و فاصله بین حلسات لیزر موهای زائد را توضیح دهیم .

فاصله جلسات لیزر موهای زائد

چرا لیزر موهای زائد نیاز به تعداد جلسات بیشتر دارد ؟

لیزر موهای زائد فرایندی است که قبل از اینکه بخواهید این عمل را انجام دهید باید از آن آسناییت داشته باشید . میزان و سرعت رشد موهای زائد در تمامی نواحی بدن شما به یک میزان نیست بطور مثال رشد موهای زائد زیر بغل از رشد موهای ساق پای شما زیاد است . این تفاوت رشد مو را تفاوت در فاز رشد مو گفته می شود که در تمام نقاط بدن به یک میزان نیست .

یاد آوری : نحوه عملکرد لیزر موهای زائد

به طورت کاملا ساده و روان ؛ لیزر موهای زائد بدین صورت عمل می کند که وقتی نور لیزر بر روی سطح پوست شما تابانده می شود. انرژی لیزر توسط رنگدانه های پویت به فولیکول پوست می رسد و موجب تخریب آن می شود که در نهایت ریشه موکاملا از بین می رود و موهایی که این انرژی را دریافت کرده اند می ریزند .

توجه داشته باشید این انرژی فقط به موهایی که دیده می شوند وارد می شود اما موهایی که هنوز در فاز رشد هستند و رشد نکرده اند هیچ آسیبی نخواهند دید . فاز رشد , استراحت و ریزش مو در نواحی مختلف بدن متفاوت است . از طرفی موهای زائد 6 تا 8 هفته زمان می برد تا از فاز استراحت خارج و به فاز رشد وارد شوند . لذا فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد حدودا 6 هفته است و در برخی از موارد ک رشد زیادی دارند 4 هفته می باشد .

نکته قابل توجه

در حدود یک یا دوهفته نیز طول می کشد تا موهای لیزر شده شما بریزند و شما نتایج لیزر را بصورت محسوس حس کنید .

هر فردی چرخه رشد موی متفاوتی دارد و لذا پزشک باید فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد را بر اساس معایناتی که انجام میدهد تعیین کند.

نکته مهم

در سال های اخیر رشد چشمگیری در پزشکی و لیزر درمانی رخ داده است و با آمدن لیزر های قدرتمندی مانند : لیزر اسکلپیون مدیواستار دیگر هر نوع رنگ مویی با هر نوع پوست تیره ای می تواند عمل لیزر موهای زائد انجام دهد . قبل از این لیزر ها لیزر های دایود و الکس قدرتمندترین بودند که بهترین کارایی را بر روی پوست روشن با موهای زائد تیره رنگ داشتند .

 

 

جهت مشاوره " لیزر موهای زائد " و معرفی بهترین مرکز درمانی مربوطه همراه با دریافت * کد تخفیف ویژه * روی دکمه واتس اپ زیر لطفا کلیک بفرمایید و درخواست خود را ثبت کنید
مشاوره تلفنی

 

 

فاصله جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل و بیکینی

فاصله جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل و ناحیه بیکینی در حالت معمول 5 تا 6 هفته یک بار باید صورت گیرد . البته همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم فاز رشد مو در افراد مختلف متفاوت است و ممکن است بنا به تشخیص پزشک این زمان کم یا زیاد شود .

نکته قابل توجه اینکه :

با آمدن لیزر قدرتمند اسکلپیون مدیواستار به مراکز زیبایی و کلینیک های لیزر مو تعداد جلسات لیزر کمتر از لیزر الکساندرایت و دایود شده است چرا که این لیزر قدرتمند در همان جلسه ابتدای و در بار اول لیزر عروق تغذیه کننده فولیکوهای مو را مورد هدف قرار میدهند و آنها را از بین می برند در نتیجه اگر به موهای زائد مواد غذایی نرسد رشد نخواهند کرد .

می توان گفت تعداد جلسات لیزر موهای زائد با لیزر فوق پیشرفته اسکلپیون مدیواستار به نسبت لیزر های قبلی نصف شده است .

فاصله جلسات لیزر موهای زائد صورت , کمر و پشت

برای روال معمول فاصله هر جلسه لیزر برای صورت 4 تا 6 هفته یک بار است و برای کمر و پست هر 5 تا 12 هفته یک بار انجام می پذیرد . باز هم تاکید می کنیم که فاصله این جلسات را پزشک متخصص زیبایی تعیین می کند و بهتر است به نظر پزشک معالج خودتان احترام بگذارید . چرا که فرایند رشد مو در تمامی افراد متفاوت است .

  • لیزر موهای زائد کمر و پشت
  • لیزر موهای زائد صورت

نکته قابل توجه :

باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که برخی از افراد کلا بدنشان به لیزر مقاوم است و لیزر موهای زائد هیچ تاثیری بر روی این افراد ندارد . این افراد در جامعه حدودا 5 درصد می باشند. البته با وجود لیزر فوق پیشرفته اسکلپیون مدیواستار این افراد هم می توانند با لزر موهای زائد بدن خود از شر موهای زائد خلاص شوند.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

کم کردن تعداد جلسات لیزر موهای زائد با لیزر های پیشرفته

جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد , طی فرایند انجام عمل لیزر به عروق تغذیه کننده موهای زائد حمله می کند و آنها را از کار می اندازد . این کار موجب می شود که هیچ مواد غذایی به موهای زائد نرسد و در نتیجه رشد موهای زائد متوقف می شود . این عمل از همان جلسه اول رخ می دهد لذا لیزر اسکلپیون مدیواستار باعث شده است تا تعداد جلسات لیزر موهای زائد بدن تقریبا نصف شود .

مزیت لیزر اسکلپیون مدیواستار

  • عوارض احتمالی به صفر کاهش یافته است .
  • بهداشتی تر از سایر لیزرها است.
  • به جای هدف قراردادن فولیکول مو ؛ عروق تغذیه کننده ریشه مو را مورد هدف قرار می دهد.
  • سرعت و اثر بخشی چند برابر دارد
  • برای هر نوع رنگ پوستی قابل انجام است.

 

 

جهت مشاوره " لیزر موهای زائد " و معرفی بهترین مرکز درمانی مربوطه همراه با دریافت * کد تخفیف ویژه * روی دکمه واتس اپ زیر لطفا کلیک بفرمایید و درخواست خود را ثبت کنید
مشاوره تلفنی

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط