درمان تایم
درمان تایم
سؤالات متداول پروتز سینه

سؤالات متداول پروتز سینه

سؤالات متداول پروتز سینه : داشتن سینه هایی خوش فرم و متناسب با بدن نقش بسزایی در زیبایی و جذابیت خانم ها دارد به همین دلیل خیلی از خانم ها علاقه زیادی به پروتز دارند تا سینه های خود را به سایز و فرم دلخواه دربیاورند که قبا از انجام پروتز سوالات زیادی برای ان ها پیش می آید که در این قسمت ما می خواهیم به آن ها پاسخ دهیم.

سؤالات متداول پروتز سینه

در جراحی پروتز سینه برش در کدام قسمت ها ایجاد می شود؟

در پروتز برای قرار دادن مواد داخل سینه معمولاً زیر سینه ، دور هاله سینه ، زیر بغل و یا دور ناف را برش می دهند ولی اگر فرد خواهان ایجاد لیفت و پروتز سینه به طور همزمان باشد بهتر است دور هاله سینه برش داده شود. می توان گفت در اکثر مواقع پزشک متخصص برای جایگذاری پروتز از هاله دور سینه استفاده می کند زیرا برش این قسمت آسان بوده و مواد پروتز به راحتی در بافت سینه جایگذاری می شود. همچنین پزشک در موارد بسیار خاص برای جایگذاری پروتز از دور ناف استفاده می کند و دور ناف را برش می دهد.

انجام این جراحی عوارضی به همراه می آورد؟

اگر نگران عوارض جراحی هستید باید ابتدا در انتخاب پزشک دقت زیادی کنید زیرا اگر جراحی به روش صحیح انجام شود نتیجه مطلوب خواهد داشت و هیچ گونه عوارضی در پی نخواهد داشت. بهتر است بدانید که اگر مراقبت های بعد از جراحی را با دقت رعایت نکنید دچار عوارضی خواهید شد که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • عفونت
  • پارگی یا نشت پروتز
  • تشکیل کپسول سفت دور سینه
  • جابجایی پروتز

جراحی پروتز سینه مانع از شیر دهی می شود؟

مادران شیر ده نیز می توانند پروتز سینه انجام دهند و پروتز هیچ گونه آسیبی به غدد شیری وارد نمی کند ولی بهتر است برای اینکه پروتز مشکلی ایجاد نکند در زیر دیواره عضلانی قفسه سینه قرار داده شود.

بیشتر بخوانید : پروتز سینه و شیردهی

آیا ممکن است مواد پروتز به داخل شیر مادر نشت کند؟

جواب این سؤال به طور قطع خیر است به هیچ وجه نشست پروتز در سیر مادر وجود ندارد.

آیا پروتز سینه سرطان زا است؟

با توجه به بررسی ها و تحقیقات انجام شده توسط محققان در مورد اینکه ایا این موارد سرطان زا هستند یا نه؟ این نتیجه به دست آمده است که این مواد سرطان زا نیستند.

آیا تنها راه بزرگ کردن سینه پروتز سینه است؟

روش های زیادی برای تغییر سایز و فرم سینه وجود دارد ولی ماندگار ترین  و مطمئن ترین روش پروتز است که در مدت زمان کم نتیجه مطلوبی گرفته می شود اگر شما سینه های افتاده و آویزانی دارید بهتر است از لیفت سینه استفاده کنید تا سینه های شما خوش فرم شوند ولی اگر شما دوست دارید سایز سینه تان بزرگ باشد و سینه هایی حجیمی داشته باشید بهتر است از روش تزریق چربی استفاده کنید در این روش از قسمتی از بدن چربی گرفته می شود و به قسمت دلخواه مانند بافت سینه تزریق می شود.

آیا پروتز سینه نیاز به ترمیم دارد؟

بله با توجه به نوع پروتز و عوامل دیگر مدت زمان ترمیم متفاوت است در بعضی افراد  بعد از مدت طولانی ترمیم انجام می شود ولی در بعضی نیاز به ترمیم در مدت بسیار کم ضروری می شود.

آیا باید پروتز سینه را در مواقع خاصی تعویض نمود؟

اگر پروتز توسط پزشک مناسب و به روش صحیح انجام شود نیاز به تعویض ندارد ولی اگر مراقبت های بعد از جراحی به درستی انجام نشود  و پروتز دچار آسیب شود باید بلافاصه به یک متخصص مراجعه کنید.

آیا با جراحی زیبایی سینه می توان عمل دیگری  مثل تکمیلی را انجام داد؟

نخیر نیاز به عمل دیگری وجود ندارد ولی اگر خود بیمار مشتاق این کار باشد این کار انجام می شود.

کاندیدای جراحی زیبایی سینه چه کسانی هستند؟

همه افراد می توانند به شرطی که بیماری خاصی نداشته باشند این جراحی را انجام دهند ولی بهتر است به این نکته توجه کنید که زنان شیرده و باردار بهتر است بعد از دوره شیردهی این جراحی را انجام دهند زیرا در این صورت خیلی زودتر نتیجه می گیرند.

بیماران دارای فیبروکیستیک اند نیز می توانند جراحی زیبایی سینه را انجام دهند؟

اگر این افراد خواستار انجام جراحی زیبایی سینه هستند باید طی جلسات مشاوره با پزشک مشورت کنند و حتماً چکاب کامل شوند.

مراعات تغذیه به جراحی سینه خلل وارد می کند؟

رژیم غذایی خاصی بعد از عمل زیبایی سینه برای افراد در نظر گرفته نمی شود ولی بهتر است برای جلوگیری از برخی مشکلات افرادی که جراحی زیبایی سینه انجام داده اند از خوردن غذاهای نمکی و پرچرب خودداری کنند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط