درمان تایم
درمان تایم
راز لاغری با لیپوماتیک

راز لاغری با لیپوماتیک

راز لاغری با لیپوماتیک : بدون شک داشتن اندامی چاق و مشکلات ناشی از آن برای خیلی از افراد علی الخصوص بانوان رنج آور است . چرا که انسان ذاتا طرفدار زیبایی است و اندام و متناسب بودن آن تاثیر به سزایی در زیبایی و جذابیت انسان دارد . در زمان های نه چندان دور فرد خواهان لاغری برای رسیدن به اندامی متناسب به گرفتن رژیم های سخت و ورزش های طقت فرسا روی می آورد ، ولی نجام این کارها به تنهایی نمی توانست چربی های زائد را به طور کامل از بین ببرد. امروزه وجود روش های مختلف جراحی ، راه رسیدن به یک اندام ایده آل را هموار کرده است .یکی از ین روش های موثر ، امن و بی خطر لیپوماتیک می باشد . لیپوماتیک برای از بین بردن چاقی های موضعی و چربی های اضافه در ناحیه ی شکم ، پهلو ، بازو ، ران و باسن کاربرد دارد .

راز لاغری با لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک چگونه انجام می شود ؟

شاید سوال اینکه جراحی لیپوماتیک چگونه انجم می شود ؟ برای اکثر متقاضیان انجام عمل لیپوماتیک مطرح باشد و ما در این قسمت قصد داریم در مورد این سوال به شما پاسخ دهیم .

در عمل لیپوماتیک جراح ، برای از بین بردن چربی های زائد از یک میله یفلزی باریک که قابلیت ارتعاش مرتب دارد ، استفاده می کند . جراح این لوله را از طریق شکاف های باریک ایجاد شده وارد بدن می کند . این لوله بعد از ورود و موجه با چربی ها با حرکات نوسانی ، چرخشی و ارتعاشی چربی های را تخریب کرده و سپس با یک عمل مکش چربی ها تخلیه می شوند .

لیپوماتیک چه مزایایی دارد ؟

  • در لیپوماتیک چربی ها بدون نیاز به هیچ اشعه ، لیزر و یا حرارت و تنها با لوله ی کانولا تخریب می شوند .. و چربی ها تخریب شده توسط خود دستگاه از بدن استخراج می شوند .
  • لیپوماتیک روش امن و بی خطری است و در حین انجام عمل هیچ آسیبی به بافت های مجاور وارد نمی شود و دلیل آن مجهز بودن لوله ی کانولا به یکسری سنسورهایی است که در صورت مناسب نبودن جهت ، حرکت لوله متوقف می شود .
  • لیپوماتیک در مقایسه با روش های دیگر لیفت بیشتری دارد ، و بعد از انجام جراحی و تخلیه ی چربی ها پوست دچار شلی و افتادگی نخواهد شد .
  • چربی استخراج شده در روش لیپوماتیک ، قابلیت استفاده ی مجدد و تزریق به نواحی دیگر را دارد .
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط