درمان تایم
درمان تایم
درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر , قیمت و هزینه درمان بواسیر با لیزر سال 98 – 99

درمان بواسیر با لیزر , قیمت و هزینه درمان بواسیر با لیزر در تهران سال 98 – 99 , هزینه درمان بواسیر با لیزر در سایر شهرستان ها اصفهان , مشهد , بابل , قم , کرج , رشت و … : در این روش درمانی جهت درمان بواسیر فرد را بی هوش نمی کنند بلکه ناحیه مورد نظر را بی حس می کنند .در واقع می توان گفت که این روش درمانی دقیقا ً عکس روش عمل جراحی می باشد که با استفاده از چاقوی جراحی محل آسیب دیده را بریده و بر می داشتند.ولی در این روش این کار را لیزر انجام می دهد .و در روش درمانی بواسیر با لیزر نیازی نیست که بیمار در بیمارستان بستری گردد.ولی در روش عمل عمل جراحی بیمار باید چند روزی را در بیمارستان یا کلینیک بستری گردد.

در بالا نیز اشاره داشتیم که این روش با روش جراحی سنتی تفاوت زیادی دارد و در این روش نیاز نیست که بیمار از دو روز قبل در بیمارستان بستری گردد.خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم بیماران می توانند به راحتی وبه صورت سرپایی از شر درد های وحشتناک بواسیر خلاصی پیدا کنند بی انکه دردی احساس کرده یا دچار خونریزی شوند.

درمان بواسیر با لیزر
درمان بواسیر با لیزر

نکته:

لازم به ذکر است که درمان بواسیر با استفاده از لیزر از سرعت بالایی برخوردار است و در ضمن هزینه درمان بواسیر با لیزر نسبت به جراحی نیز کمتر می باشد.

آیا بواسیر بعد از درمان با لیزر باز بر می گردد یا نه؟

در این روش درمانی احتمال بسیار کمی وجود دارد که بیماری مجددا برگردد.

میزان هزینه درمان بواسیر با لیزر چقدر می باشد؟

هزینه این درمان بستگی به نوع بواسیر و برخی دیگر از جزئیات دارد که شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر با ما تماس برقرار کنید.

درمان بواسیر با لیزر چه مدت زمان نیاز دارد؟

این مدت زمان معمولا کم می باشد ولی بستگی به شدت بواسیر دارد اما در حالت کلی در مقایسه با روس جراحی ،درمان با لیزر نیاز به مدت زمان کمتری دارد .معمولا این درمان 30 دقیقه از وقت بیمار را می گیرد و بیمار بعد از اتمام درمان بالافاصله می تواند به منزل برگردد.

درمان بواسیر با لیزر دارای چه مزایایی می باشد؟

  • در این روش درمانی ،درمان را با استفاده از بی حسی موضعی انجام می دهند و بیمار هیچ گونه دردی را حس نمی کندو چون از بی هوشی عمومی استفاده نمی شود لذا عوارض کمتری را هم دارا می باشد.
  • این روش دارای بخیه و پانسمان مخصوصی هم نیست.
  • بیمار بعد از درمان تا زمان بهبودی کامل درد و خونریزی کمتری خواهد داشت.
  • این روش در مقایسه با جراحی دارای هزینه کمتری می باشد.
  • به پانسمان داخلی نیازی ندارد
  • در این روش به بافت های مقعد آسیب کمتری وارد می گردد.
  • در این روش درمانی ،احتمال عفونی شدن محل زخم که در جراحی بواسیر ما زیاد شاهد آن می باشیم ،به هیچ وجه دیده نمی شود.
  • در روش درمانی بواسیر با لیزر نیازی نیست که بیمار در کلینیک یا بیمارستان بستری گردد.
  • این روش درمانی دارای دوره نقاهت کوتاه مدتی می باشد و لازم نیست که بیمار به مدت طولانی به استراحت بپردازد.

نحوه درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر را به صورت سرپایی انجام می دهند و نیازی نیست که بیمار از قبل در بیمارستان بستری شود.برای بیماری آرام بخش وریدی تزریق می کنند تا بیمار احساس راحتی داشته و آرام باشد.بیماررا به پشت می خوابانند و اطراف مقعد را بی حس می کنند.بواسیر های بزرگ تر را با لیزر برش می دهند و سپس آن را خارج می کنند.و لیزر های کوچک را با استفاده از لیزر تبخیر می نمایند.

هزینه درمان بواسیر با لیزر
هزینه درمان بواسیر با لیزر

زمانی که بیمار برای معالجه بواسیر به کلینیک مراجعه می نماید ، پزشک متخصص ابتدا بیمار را مورد معاینه قرار می دهد و ابتدا سعی می کند که با استفاده از دارو و روش های پزشکی درمان نماید ولی در صورتی که استفاده از این روش ها برای درمان جواب گو نباشد ،با استفاده از لیزر اقدام به درمان بواسیر می کند. در صورتی که بواسیر بیمار از گروه 3 و 4 باشد و لیرز درمانی جواب گو نباشد باید اشعه درمانی کند.

بعد از درمان بواسیر با استفاده از لیزر چه مراقبت هایی را باید انجام داد؟

  • بیمار بهتر می باشد که تا روز بعد از درمان به استراحت بپردازد.
  • باید داروهایی را که پزشک معالج برای بیمار تجویز نموده است را درست سر وقت مقرر مصرف کند.
  • بهتر است که زمان های اجابت مزاج را با رژیم غذایی مناسب متعادل و منظم کنند.
  • در صورتی که پزشک برای بیمار پماد تجویز نموده است ،حتما باید بعد از اجابت مزاج از آن استفاده کند.
  • بیمار باید از نشستن طولانی مدت در یک جا خودداری کند.
  • بیمار باید ناحیه مقعد خود را مرتب با شامپوهای بدون سوزش مانند شامپو بچه شستشو داده و خشک نماید.
  • بیمار در زمان اجابت مزاج باید از زور زدن خوداری کند تا آسیبی به بافت ها وارد نشود.

درمان بواسیر با لیزر دارای چه عوارضی می باشد؟

باید بگوییم که تنها نقصی که استفاده از روش درمانی لیزر برای بواسیر دارد این می باشد که ،در صورتی که حجم هموروئید های به وجود آمده در ناحیه مقعد بیش از حد بزرگ باشند و دامنه پخش آن نیز وسیع تر باشد امکان دارد که نتوان با لیزر ناحیه بواسیر زده را به خوبی مدیریت نمود.به غیر از این ،این روش درمانی بواسیر هیچ گونه عارضه دیگری ندارد.

آیا با لیزر درمانی احتمال دارد که بیماری بواسیر دوباره باز گردد ؟

باید بگوییم که در درمان سنتی هموروئید احتمال بازگشت دوباره بیماری 1% می باشد و در موارد بسیار کمی رخ می دهد.ولی در روش درمان بواسیر با لیزر این مقدار ناچیز نیز به صفر می رسدو تا به امروز در بیمارنی که با این روش بواسیر آن ها درمان شده است ،برگشت بیماری دیده نشده است.در صورتی که شما با استفاده از لیزر اقدام به درمان بواسیر خود کنید ؛دیکر نیازی به درمان دوم نخواهد بود.

برای درمان بواسیر با لیزر بیمار باید چه شرایطی داشته باشد؟

  • باید بگوییم که درمان بیماری بواسیر با استفاده از لیزر برای همه افرادی که دچار بیماری بواسیر می باشند ،امکان پذیر است و این افراد می توانند این درمان را بی هیچ مشکلی انجام بدهند.
  • باید بگوییم بیمارانی که بیماری بواسیر پیشرفته هم دارند می توانند با این روش درمانی اقدام به درمان بیماری خود بکنند.
  • استفاده از درمان بواسیر با لیزر برای افراد مسن نیز مانعی ندارد.
  • افرادی که دچار بیماری های خاص مانند دیابت ،بیماری کبدی –کلیوی یا حتی بیماران قلبی که داروی رقیق کننده خون مصرف می کنند ؛هم می توانند از درمان بواسیر با لیزر استفاده کنند.

چه افرادی نباید با استفاده از لیزر اقدام به درمان بواسیر خود کنند؟

در بالا نیز اشاره کردیم که استفاده از روش درمان بواسیر با لیزر برای هیچ کسی منعی ندارد و همه افرادی که دچار بیماری بواسیر می باشند می توانند با استفاده از این روش درمانی می توانند اقدام به درمان بیماری خود بکنند ،اگر چه این روش بیشتر برای درمان بواسیر های خارجی مناسب می باشد ولی افرادی که دچار بواسیر های داخلی نیز که نشانه ها هموروئید در آن ها بسیار دردناک است هم می توانند از این روش درمانی بهره ببرند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط