درمان تایم
درمان تایم
جراحی زیبایی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی , هزینه عمل بینی گوشتی با لیزر

جراحی بینی گوشتی , هزینه عمل بینی گوشتی , جراحی بینی گوشتی با لیزر , بهترین متخصص زیبایی و ent برای جراحی عمل زیبایی بینی گوشتی : همچنان که در نوشته های پیشین هم اشاره داشتیم در نتیجه جراحی بینی ،نوع پوست می تواند نقش بسزایی داشته باشد.چون نوع پوست می توانند تعیین کننده گوشتی یا استخوانی بودن نوع بینی باشد به طوری که در صورتی که پوست ضخیم باشد بینی فرد گوشتی و در غیر این صورت بینی فرد معمولی و یا استخوانی است.

جراحی بینی گوشتی

در واقع در عمل بینی گوشتی ، بافت سخت بینی که استخوان و غضروف می باشد را پزشک جراح تغییر شکل می دهد. در زمان عمل بینی ،در بینی هایی که شدت گوشتی بودن آن ها زیاد می باشد ،ممکن است که مقداری از بافت چربی بینی نیز برداشته شود ،ولی پوست بینی را تغییر نمی دهند ،زیرا امکان دارد که این کار منجر به بد شکل شدن بینی شود.

بینی استخوانی چه تفاوتی با بینی گوشتی دارند؟

بینی استخوانی :

از انجایی که در این نوع از بینی ها پوست بینی نازک میباشد لذا همه جزئییات بینی که در زیر پوست قرار دارد را می توان رویت کرد مثلا چنانچه بینی فرد قبلا ً شکسته باشد این شکستگی را به آسانی می توان مشاهده کرد . در ضمن در قسمت پایینی بینی های استخوانی معمولا ً غضروف های قوی و محکمی قرار گرفته است.

بینی گوشتی :

از انجایی که این بینی ها دارای پوست ضخیمی هستند برعکس بینی های استخوانی نمی توان جزئیات این بینی ها را از روی پوست مشاهده نمود. از انجایی که پوست بینی های گوشتی ضخیم و سنگین می باشد لذا این بینی ها دارای غضروف های نازک و ضعیفی می باشند.

جراحی بینی گوشتی نتیجه بهتری دارد یا جراحی بینی استخوانی؟

امروزه پزشکان جراح متخصص می توانند هم عمل جراحی بینی استخوانی و هم عمل جراحی بینی های گوشتی را انجام دهند ولی نتایج این دو عمل به هیچ وجه شبیه یکدیگر نمی باشد ولی باید بگوییم که در هر دو مورد بینی پس از عمل هم دارای عملکرد بهتری می باشد و هم از نظر ظاهری زیباتر از قبل است. گفتنی است که افرادی که دارای بینی های گوشتی می باشند ،باید در اینگونه جراحی ها صبرو حوصله ی بیشتری را به خرج دهند ،چون برای درمان و بهبود اینگونه بینی ها بیشتر از بینی های استخوانی ،زمان مورد نیاز می باشد.

بهترین جراح بینی گوشتی

در واقع جراحی که برای جراحی بینی گوشتی انتخاب می شود ،باید دارای مهارت و تجربه زیادی در این زمینه باشد تا بتواند شکل بینی بیمار خود را با هنر خود به همان شکلی در بیاورد که بیمار آن را درخواست کرده است.

عمل بینی گوشتی

چگونگی عمل بینی گوشتی

جراحان می توانند با استفاده از تبحرخود ، برای ایجاد تغییرات در بینی های گوشتی از دو روش جراحی باز و جراحی بسته بینی استفاده کنند . باید بگوییم که در جراحی بسته بینی ،جراح هیچ برشی روی کلوملا به وجود نمی آورد و همه برش ها در داخل بینی ایجاد می شوند.

در جراحی باز بینی ، جراح یک برش کوچک روی کلوملا به وجود می آورد و پوست را از اسکلت بینی جدا کرده و سعی می کند که با استفاده از مهارت خود تغییراتی را در راستای زیبایی و عملکرد بهتر بینی انجام دهد.

بعد از عمل بینی گوشتی چه مراقبت هایی را باید انجام داد؟

در واقع راقبت های بعد از عمل بینی گوشتی نیز مانند دیگر عمل های بینی می باشد ولی از آنجایی که این نوع از بینی ها دارای پوست ضخیم می باشند ؛بنابراین برای بهبود کامل نیاز به مدت زمان طولانی تری از دیگر عمل های بینی دارند.

مراقبت های پس از عمل بینی گوشتی

  • بیمار باید از انجام فعالیت های و ورزش های سنگین خودداری کند.
  • فرد نباید در محل های شلوغ و پر رفت و آمد تردد داشته باشد.
  • فرد نباید برای یک ماه از عینک آفتابی و طبی و هر نوع عینک دیگری استفاده نماید.
  • بیمار نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرد و در صورتی هم که مجبور به این کار باشد باید از کرم های ضد آفتاب و کلاه استفاده نماید.
  • بیمار باید در شب های اول بعد از عمل و تا شکل گیری بینی خود به صورت طاق باز بخوابد و سعی کند که صورت و بینی اش روی بالش قرار نگیرد.
  • پس از عمل بیمار می تواند برای کاهش درد و تورم به مدت 24 ساعت بعد از عمل از کمپرس یخ استفاده نماید و در زمان خواب هم از دو بالشت استفاده کرده و نمک و ادویه به میزان کمتری استفاده کند.
  • فرد باید در صورت داشتن درد از مسکن هایی که پزشک معالجش تجویز نموده است استفاده کند.

سوالات رایج در مورد جراحی بینی گوشتی

جراحی زیبایی بینی گوشتی
جراحی زیبایی بینی گوشتی

در بینی گوشتی ،تورم بعد از جراحی به چه صورتی می باشد؟

از انجایی که بینی گوشتی دارای پوست ضخیمی می باشند ،بنابراین ترمیم و تورم آن زمان بیشتری را لازم دارد ،می توان گفت که در اغلب موارد برای برطرف شدن تورم کامل بینی های گوشتی حدود 1 تا 2 سال زمان مورد نیاز می باشد.

می توان گفت که عمل بینی های گوشتی سبب تنگی نفس فرد می شود؟

پاسخ این سوال منفی می باشد .چنانچه جراح بافت بینی را به اندازه کافی بردارد ،بیمار دچار تنگی نفس نخواهد شد.

– آیا جراحی بینی های گوشتی هم دارای عوارض می باشد؟

در حقیقت اگر افراد متقاضی به یک جراح حاذق و با تجربه مراجعه نمایند و در ضمن مراقبت های مورد نیاز قبل و بعد از عمل زیبایی بینی خود به عمل بیاورند ،می توانند در صورت وجود عوارض هم ،این عوارض را به حداقل مقدار ممکن خود برسانند.

عمل جراحی بینی های گوشتی چه میزان هزینه برای افراد متقاضی در بر دارد؟

در اینجا باید به این نکته اشاره داشته باشیم که میزان این هزینه در افراد مختلف باهم دیگر فرق دارد و میزان دقیق آن برای فرد متقاضی زمانی مشخص خواهد شد که پزشک جراح معاینات مورد نیاز و ارزیابی مقدار گوشتی بودن بینی فرد را انجام دهد و بعد از آن می تواند به فرد اعلام کند که این جراحی چه میزان هزینه برای او در بر خواهد داشت و در ضمن چانچه نیاز به جراحی ترمیمی باشد ،برای آن نیز یک هزینه دیگری از فرد دریافت خواهد شد.البته در جراحی بینی گوشتی بهتر می باشد که جراحی ترمیمی را بعد از یکی دو سال که تورم بینی کاملا برطرف شد انجام داد.زیرا امکان دارد که تا آن زمان معایب و نواقص آن به طور خود به خود برطرف شده باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط