درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک پروتز سینه

بهترین مارک پروتز سینه

بهترین مارک پروتز سینه : یکی از جراحی های زیبایی که در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد , جراحی زیبایی سینه است . پروتز سینه شایع ترین جراحی زیبایی سینه است که امروزه بسیار طرفدار دارد . اما در رابطه با این عمل جراحی همیشه سوالاتی ذهن مراجعه کنندگان را مشعول می کند یکی از این سوالات این است که بهترین مارک پروتز سینه کدام است ؟ کدام نوع پروتز برای من مناسب است ؟ و سوالات دیگر که در این مقاله قصد داریم بهترین مارک پروتز سینه را معرفی کنیم .

پروتز مارک بهتر بدون شک در نتیجه کار پزشک نیز تاثیر زیادی خواهد داشت از این رو اکثر پزشکان تلاش می کنند همیشه بهترین مارک پروتز سینه را برای بیمار خود استفاده کنند .

بهترین مارک پروتز سینه

نکته مهم

قبل از اقدام به انجام هر عمل زیبایی به ویژه جراحی زیبایی سینه حتما با پزشک متخصص زیبایی مشاوره کامل داشته باشید و در نهایت تصمیم به این کار را بگیرید . هرچند متخصصین زیبایی کشور ما در رده بالای متخصصین جراح در دنیا قرار دارند ولی مشاروه قبل از عمل بسیار اهمیت دارد.

تولید پروتز سینه

تولید پروتز سینه در تعدادی کشور محدود انجام می شود چرا که برای تولید پروتز سینه تکنولوژی قدرتنمندی لازم است . اما با این حال این علم نیز در اختیار اکثر کشورهای دنیا که در زمینه پزشکی رتبه های بالایی دارند وجود دارد و این قابلیت برای آنها هست تا اقدام به تولید کنند . کشور ما ایران نیز بدون شک این فناوری را دارد و توانایی تولید پروتز سینه را دارد ولی آنچه مهم است مارک و کیفیت این نوع پروتز ها می باشد که در سیطره تعداد کمی از کشور های جهان قرار دارد.

نکته مهم

جراحی پروتز سینه یکی از حساسترین نوع جراحی های زیبایی می باشد از این رو به قیمت پایین انواع مارک های پروتز سینه در بازار توجه نکنید. چرا که خیلی از این مارک ها بسیار نامرغوب می باشد . که در صورت استفاده از این نوع از پروتز ها نه تنها نتیجه نامطلوبی نمی توانید بگیرید بلکه در برخی از موارد نیز موجب بروز مشکلات جدی شده است.

بهترین نوع پروتز سینه

دقت داشته باشید که همیشه در جراحی های زیبایی سعی کنید بهترین مارک ها را انتخاب کنید که امتحان خود را پس داده اند . دوتا از بهترین مارک پروتز سینه موجود :

  • منتور امریکا
  • سیلیمد برزیل

پروتز سینه منتور

می توان گفت معروفترین و پرطرفدارترین مارک پروتز سینه ؛ پروتز منتور است ؛ پروتز منتور با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد سیلیکونی ساخته می شود . این پروتز ساخت امریکا است . در اکثر جراحی های پروتز سینه که در کشور ایران نیز انجام می شود تا به امروز این مارک پر کاربرد بوده است . شرکت تولید کننده پروتز منتور امریکا بر اساس نیازهای بیماران که مواردی مانند درخواست شخصی , آناتومی بدن افراد , بیماری و … انواع مختلفی از این مارک را تولید کرده است . تنوع بالای محصول موجب محبوبیت بالای این مارک از پروتز سینه شده است .

اکثر پزشک زیبایی این مارک را برای بیماران خود توصیه می کنند .

این مقاله را بخوانید : هزینه پروتز سینه

پروتز سینه سیلیمد برزیلی

یکی دیگر از مارک های پروتز سینه که طرفدار زیادی در کشور ما و در دنیا دارد پروتز سیلیمد برزیلی است همانطور که از نامش نیز پیدا است این پروتز در کشور برزیل تولید می شود و دارای تنوع بالایی می باشد که بر اساس آناتومی بدن بیماران ساخته می شود .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط