درمان تایم
درمان تایم
انواع سایز پروتز سینه

انواع سايز پروتز سينه

انواع سايز پروتز سينه : افرادی که قصد انجام پروتز سینه دارند سؤالات زیادی درباره سایز پروتز سینه برای آن ها پیش می آید شما فرض کنید می خواهید پروتز سینه انجام دهید چه سؤال هایی برای شما پیش می آید و به چه نکاتی توجه می کنید؟ برای اینکه تصمیم خود را قطعی کنید چه نوع سؤال هایی در ذهن شما ایجاد می شود؟

در این قسمت به انواع سایز پروتز سینه می پردازیم با خواندن بقیه مقاله به پاسخ هرگونه سؤالی که درباره سایز پروتز سینه برای شما پیش می آید خواهید رسید.

انواع سایز پروتز سینه

جراحی پروتز سینه

امروزه با پیشرفت دانش پزشکی و دست یافتن به انواع تکنیک های جدید در این عرصه کار را برای افرادی که دنبال زیبایی بیشتری هستند راحت کرده است. یکی از ویژگی هایی باعث می شود فرد  جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشد داشتن اندامی زیبا و خوش تراش است.

راه کار شما برای خانم هایی که دنبال بزرگ کردن یا خوش تراش کردن سینه خود هستند چیست؟

شما می توانید پروتز سینه را پیشنهاد کنید زیرا این کار مطمئن ترین روش است که ماندگاری زیادی دارد و بدون هرگونه عارضه ای است که خواسته افراد را برطرف می کند. بهتر است بدانید این روش فقط برای زیبایی نیست و می تواند جنبه درمان نیز داشته باشد.

انواع پروتز سینه

مواردی که باید در انجام پروتز سینه به آن توجه کنیم جنس پروتز است که این کار بر عهده پزشک جراح می باشد ابتدا شما باید در انتخاب پزشک خود دقت زیادی کنید. برای انتخاب جنس مناسب شما باید  به صورت حضوری نزد پزشک خود مراجعه کرده و بعد از انجام بررسی ها و انواع معاینات جنس پروتز شما مشخص شود.

پروتز سینه 300 سی سی

پروتز سینه 350 سی سی

پروتز سینه 400 سی سی

پروتز سینه 450 سی سی

البته لازم به ذکر است درخواست و سلیقه افراد هم می تواند در انتخاب جنس پروتز مؤثر باشد زیرا پزشک با توجه به وضعیت جسمی بیمار و نوع سلیقه او نوع پروتز را مشخص می کند. اگر شما می خواهید پروتز سینه انجام دهید یا می خواهید اطلاعاتی در این باره داشته باشید بهتر است مقاله انواع پروتز سینه را مطالعه نمایید.

بهترین سایز پروتز سینه

همان طور که گفته شد مهم ترین مورد انتخاب پزشک خوب است زیرا پزشک با توجه به شرایط جسمی و اندام فرد باید مناسب ترین سایز پروتز سینه را بدهد به طوری که اگر فرد خواستگار بزرگ کردن سینه خود است پزشک باید با توجه به زیبایی اندام او میزان تزریق  چربی یا پروتز را مشخص  کند.

در مواردی افراد درخواست های منطقی ندارند مثلاً درخواست بزرگ کردن بیش از حد سینه را دارند که برای بدن و تناسب ان ها مناسب نیست در این صورت پزشک باید با حرف زدن با بیمار و متقاعد کردن او مانع انجام این کار شود و مناسب ترین اندازه سینه را برای او پیشنهاد دهد.

افرادی که قصد انجام پروتز سینه را دارند باید بعد از انتخاب کردن پزشک کاملاً به او اعتماد کنند و به توصیه ها و پیشنهاد های او عمل کنند و انتظارات غیر منطقی نداشته باشند.

نتیجه گیری

امروزه با پیشرفت علم پزشکی انواع جراحی های زیبایی و ترمیمی و درمانی انجام می شود که اینگونه جراحی ها به دقت بسیار زیادی نیاز دارند زیرا در صورت عدم رعایت برخی نکات و کم دقتی مشکلات جبران ناپذیری در فرد ایجاد می شود. بهتر است جراحی های حساس توسط جراح هایی با تجربه بالا و ماهر انجام شوند. قبل از انجام جراحی جلسات مشاوره برگزار می شود که فرد بهتر است نظر و سلیقه خود را بیان کند تا پزشک با توجه به آن و با در نظر گرفتن تناسب بدن سایز مناسب را انتخاب کند همچنین افراد می توانند با بررسی و کسب اطلاعات درباره انواع سایز سینه مناسب ترین سایز را برای خود انتخاب کنند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط