درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک میکرودرم

انتخاب بهترین مارک میکرودرم

میکرودرم آبریژن از روش های نوین برای درمان مشکلات پوستی مختلف از جمله رفع آکنه،  جوش و غیره می باشد. این روش باعث شده است تا زیباجویان زیادی برای زیباسازی و جوانسازی پوست خود به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند.  از دستگاه میکرودرم به صورت خانگی در منزل نیز استفاده نمود.

در این مقاله ما قصد داریم تا بهترین مارک های میکرودرم را به شما معرفی کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  لطفا با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مارک های میکرودرم

برندهای مختلفی هستند که انواع میکرودرم ها را با کیفیت های متفاوت ارائه می کنند که برای استفاده در سالن و به صورت شخصی کاربرد دارند،  و باید آنها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمود.

سايت دیجی کالا از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و ارائه کننده انواع کالاها از برندهای مختلف داخلی و خارجی که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع بهترین مارک های میکرودرم توسط سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد که از برندهای معتبر بوده و دارای کیفیت بالا هستند.  شما می توانید جهت آشنایی و انتخاب این محصولات به سایت دیجی کالا مراجعه نموده و نسبت به خرید بهترین مارک های میکرودرم اقدام کنید.

میکرودرم کمدو مدل CM2011

این محصول بی سیمی بوده و  توسط باتری شارژ شده و کار می کند.  کابل usb نیز برای شارژ دستگاه موجود است.  این دستگاه همچنین دارای یک مکنده جوش بوده و چهار سری مجزا دارد که هر کدام متناسب با نوع عملکردشان متفاوت طراحی شده اند.

سری الماسی برای لایه برداری سطحی،  از بین بردن سلول های مرده سطح پوست و نیز جوانسازی و بازسازی پوست کاربرد دارد.  کاربرد سری دایره کوچک برای تخلیه جوش های سر سیاه و تمیزی پوست های نازک و حساس می باشد.  این سری باید در ضعیف ترین حالت مکش مورد استفاده قرار گیرد.

سری بیضی این دستگاه جهت رفع چین و چروک پوست استفاده می شود. بهتر است بعد از استفاده از این سری آن را جدا نموده و خوب تمیز کنید،  و سپس برای مکش از نو دوباره سری را وصل نمایید.  استفاده از این سری باعث بهبود گردش خون،  افزایش حالت ارتجاعی پوست و در نتیجه کاهش چین و چروک می شود.

کاربرد سری دایره ای بزرگ نیز به دلیل قدرت مکش بالا برای رفع و حذف جوش های سر سیاه عمیق می باشد. این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک است، و به دلیل بدنه خوش دست و سبک هنگام استفاده از آن  به دست فشار اضافی وارد نمی شود و احساس خستگی نمی کنید. این دستگاه برای سالن و به طور شخصی نیز کاربرد دارد.

برای استفاده از این محصول ابتدا پوست را خوب تمیز نموده و سپس به مدت مورد نیاز ( بر حسب ضایعه پوستی ) روی قسمت های متعدد پوست سایش در جهات گوناگون را انجام دهید.  بعد  از اتمام درمان و پاکسازی به وسیله دستگاه صورت خود را با آب ولرم بشویید.  سپس از یک کرم قابض کننده مانند اکسید دوزنگ یا کالامین در قسمت مورد درمان استفاده کنید.  مدت زمان لازم برای صورت بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه و برای گردن ۳۰ دقیقه است. سری های این دستگاه دارا قابلیت شستشو می باشند.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم مدل ISO-9001

این دستگاه به وسیله باتری قابل شارژ کار می کند و استفاده آن به صورت خشک و مرطوب می باشد.  تعداد سری های موجود در این دستگاه پنج عدد بوده که با توجه به کاربردشان طراحی خاص خود را دارا هستند.

با استفاده از این محصول شما می توانید پوست خود را به بهترین نحو پاکسازی و بازسازی نمایید. همچنین به بهتر شدن جریان خون در پوست کمک نموده و در قسمت آسیب دیده پوست سلول های فیبروبلاست را در غزال می کند که منجر به ترمیم و طراوت پوست می شود.

این دستگاه بدون اینکه عارضه ای برای پوست ایجاد کند باعث جوانسازی پوست می شود.  همچنین جوش ها و نقاط سریال پوست با استفاده از این روش به خوبی در پوست از بین می رود. این محصول یکی از بهترین مارک های میکرودرم با قدرت مکنده بالا و استحکام زیاد برای رفع هر گونه لک و جوش و منافذ باز پوست می باشد.

به همراه این دستگاه کابل شارژ USB موجود است و دارای طراحی ارگونومیک می باشد که استفاده از این دستگاه را هر چه راحت تر و آسان تر نموده است.  به گونه ای که فشار اضافی به دست ایجاد نکرده و از کار با آن احساس خستگی نمی کنید.  سری های این دستگاه قابلیت شستشو را دارند.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم خانگی کارینا مدل HB-079

بهترین راه برای از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید تخلیه نقاط حاوی چربی است که در زیر پوست به دام افتاده اند.  بنابراین برای جلوگیری از ایجاد جوش در پوست استفاده از دستگاه میکرودرم از بهترین روش های مناسب برای این کار می باشد.

زیرا که استفاده از دست برای خارج کردن جوش یک روش خطرناک بوده و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.  همچنین استفاده از ماسک های سیاه و موم های مخصوص نیز به دلیل حساسیت زا بودن برای افراد حساس و میزان عملکرد پایین برای افرادی که دارای تعداد زیادی جوش بر سطح و عمق پوست خود هستند،  معایب و مشکلاتی را به همراه دارد.

بنابراین استفاده از میکرودرم یک روش کاملا بهداشتی و موثر بوده که برای زیبایی و رفع جوش های عمیق و زیاد پوست کاربرد دارد.  محصول میکرودرم خانگی کارینا نیز یک دستگاه چند منظوره برای زیبایی است،  که برای از بین بردن جوش های سر سیاه،  آکنه،  کاهش چربی،  سفت کردن پوست،  پاکسازی منافذ و از بین بردن چین و چروک و غیره می توان از آن استفاده نمود.

این دستگاه حالت تهاجمی و تخریب کننده ندارد و از سه حالت انرژی برای ساکشن و پاکسازی صورت استفاده می کند.  این دستگاه قسمت مختلف پوست و نواحی آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کرده و با استفاده از آن می توان آکنه،  چین و چروک و نقاط آسیب دیده پوست را بهبود بخشید.

این دستگاه دارای  سه حالت انرژی برای بازسازی صورت و ۶ پراب مختلف است. همچنین از طریق شارژ باتری تغذیه کرده و دارای طراحی ارگونومیک می باشد.  به طوری که استفاده از آن راحت و آسان است و دست را خسته نمی کند.

کابل شارژی USB و دفترچه راهنما برای سهولت کاربری به همراه این دستگاه می باشد.  این دستگاه به صورت خشک و مرطوب قابل استفاده است.  این دستگاه شامل سه سری قابل شستشو و دارای سه رنگ بنفش و صورتی و مشکی موجود می باشد.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم مدل PA-500

داشتن پوستی زیبا و سالم آرزوی هر فردی است که به مراقبت و رسیدگی پوست خود اهمیت می دهد.  در دنیای امروز وجود آلاینده ها به خصوص آلودگی هوا پوست را در معرض آسیب هایی قرار دهد.  این آسیب ها ممکن است در برخی افراد خود را نشان ندهد،  و یا با گذر زمان به صورت یک جا نمایان شوند.

آسیب هایی که ممکن است پوست بر اثر این آلودگی ها دچار آن گردد،  ایجاد جوش و حساسیت های پوستی و غیره می باشد.  همچنین ممکن است که  منافذ پوست بر اثر آلاینده ها بسته شده و و باعث کمتر شدن تنفس پوستی و آبرسانی شود،  که از مضرترین اتفاقات طبیعی برای پوست می باشد.

از دیگر عوامل ایجاد کننده آسیب به پوست بالا رفتن سن و استرس بوده که پوست را در معرض آسیب قرار می دهد.  استفاده از دستگاه میکرودرم PA-500 یک محصول کاربردی و مفید برای بازسازی و لایه برداری عمیق پوست که باعث ایجاد پوستی سالم و شاداب می شود. این محصول پوست شما را از هر گونه آلودگی پاکسازی کرده و یک محصول مفید و فوق العاده برای از بین بردن انواع جوش است.

این دستگاه همچنین دارای پنج عدد سری قابل شستشو می باشد و به دلیل طراحی ارگونومیک استفاده از آن راحت و آسان است. از این دستگاه می توان به صورت خشک و هم مرطوب نیز استفاده نمود.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم گلویش استایل مدل Magnifier

یکی از بهترین مارک های میکرودرم برند گلویش استایل بوده که روشی کاملا مطمئن و ایده آل برای جوانسازی و زیبایی پوست می باشد.  از آنجایی که پوست هر روزه به دلیل انواع آلودگی در معرض آسیب قرار دارد.  استفاده از راهکارهای مناسب می تواند پوست را از آسیب و مشکلات پوستی حفظ کند.

اما از آنجایی که روش های مراقبتی دیگر نظیر ماسک ها و موم های مخصوص و غیره جوابگوی جوش های زیاد و عمیق را در کوتاه مدت ندهد و یا برای برخی افراد حساسیت ایجاد کند.  استفاده از دستگاه میکرودرم گلویش استایل می تواند روشی ایمن و سریع برای از بین بردن انواع جوش و بازسازی و ترمیم پوست باشد.

با استفاده دستگاه میکرودرم گلویش استایل می توانید از جوش های سیاه و سفید،  لک و منافذ باز پوست و بسیاری از ضایعات پوستی آسوده شوید.  این دستگاه فوق العاده پوست شما را جوان و زیبا می کند،  و در کاهش التهابات پوستی موثر است.

این دستگاه دارای نوعی کریستال از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده می باشد که وقتی در تماس با پوست قرار می گیرد،  تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند.  این دستگاه با سری مکش باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست شده و جریان خون در ناحیه پوست بهبود می یابد.  با این کار سلول های فیبروبلاست پوست فعال شده و در نتیجه موجب و ترمیم پوست می شود.

از اقلام همراه این دستگاه کابل شارژ و دفترچه راهنما موجود است که سهولت کاربری را آسان می کند.  سری های موجود در این دستگاه سه عدد هستند و قابلیت شستشو را دارند. بنابراین می توانید بعد از هر بار استفاده آنها را خوب شسته و ضد عفونی کنید.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم گلویش استایل مدل HY025

یکی دیگر از بهترین محصولات برند گلویش استایل میکرودرم مدل HY025 می باشد.  این میکرودرم دارای فن آوری گردش آب يونیزه شده و برگشتن مجدد رطوبت به پوست است.  با استفاده از این میکرودرم می توانید قسمت هایی از پوست که تیره شده را روشن کنید.

استفاده از این محصول باعث می شود تا سلول های مرده و ناخالصی ها از بین برود. همچنین ضایعات منافذ پوست نیز به طور کلی پاکسازی شود.  این دستگاه باعث بهبود گردش خون شده و به تسریع متابولیسم سلول های پوستی کمک می کند. در نتیجه الاستیک و شادابی و لطافت به پوست باز می گردد.

در انتهای این میکرودرم یک محفظه وجود دارد که دارای دو قسمت آب تمیز و آب بعد از انجام عمل ساکشن در آن قرار می گیرد، که با مقایسه این دو قسمت می توان عملکرد دستگاه را جوان از پوست خود بسنجید.  این دستگاه دارای شش سری متفاوت برای زیبا سازی پوست است که هر کدام کاربرد خاصی را برای پوست دارند.

به همراه این میکرودرم دفترچه راهنما و کابل شارژر موجود می باشد.  همچنین این دستگاه دکمه ای برای تنظیم شدت مکش دارد و دکمه ای نیز برای تنظیم دما در آن طراحی شده است. از قابلیت های دیگر این دستگاه مجهز به تنظیم سرعت و صفحه نمایشگر می باشد.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم کمدو مدل 2018

این دستگاه یک مکنده قوی جوش است که انواع جوش های سر سیاه و جوش سفید و آکنه را در پوست از بین می برد.  این محصول به شما کمک می کند تا جوش و لک و منافذ باز پوست و بسیاری از ضایعات پوستی را از پوست خود پاک کرده و پوستی زیبا داشته باشید. دستگاه مکنده جوش کمدو دارای چهار سری مجزا است که هر کدام با توجه به کاربردشان طراحی متفاوتی دارند.

سری الماسی در این دستگاه لایه برداری سطحی از پوست مرده را انجام می دهد و پوست را جوان و بازسازی می کند.  کاربرد سری دایره ای کوچک برای تخلیه جوش های سر سیاه و همچنین تمیزی پوست های نازک و حساس می باشد، که برای استفاده از این سری مکش در ضعیف ترین حالت خود قرار می گیرد.

سری بیضی برای رفع چین و چروک پوست کاربرد دارد و بعد از استفاده از این سری و عمل مکش باید سری را جدا کرده و تمیز کنید.  سپس دوباره سری را وصل نموده و مکش را از نو آغاز کنید.  استفاده از این دستگاه به افزایش و بهبود گردش خون کمک می کند.  همچنین باعث افزایش حالت ارتجاعی پوست و کاهش چین و چروک در پوست می شود.

کاربرد سری دایره ای بزرگ برای جوش های سر سیاه عمیق می باشد که قدرت مکش بالایی دارد.  این محصول از طریق باتری قابل شارژ تغذیه می کند و سری های آن جدا شده و قابل شستشو هستند.  دفترچه راهنما و استند شارژر از اقلام همراه این محصول می باشند و سهولت کاربری را فراهم می کند.  این محصول یکی از بهترین مارک های میکرودرم بوده که از طراحی ارگونومیک برخوردار است و به همین دلیل استفاده از آن راحت و آسان می باشد.

جهت استفاده از این محصول پوست را ابتدا خوب تمیز نموده تا آرایش و چربی های اضافی از روی آن پاک شود.  سپس بر حسب نوع پوست و ضایعه آن در قسمت های متعدد از پوست و در جهات گوناگون عمل سایش را به وسیله این دستگاه انجام دهید.  توضیحات لازم برای نحوه استفاده از دستگاه در دفترچه راهنما همراه این محصول موجود است.

مدت زمان لازم برای کار با دستگاه حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه در صورت می باشد و برای گردن حدود سی دقیقه است.  این دستگاه به صورت خشک و مرطوب نیز استفاده می گردد.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم مدل 2in 1

دستگاه میکرودرم خانگی Hunter مدل 2in 1 لایه برداری عمیق پوست را به طور کامل انجام می دهد.  در این محصول قابلیتی به نام Doc-Smart طراحی شده است که مدت زمان این برنامه برابر با ۵ دقیقه می باشد  و برای  متخصصان پوست مناسب است تا عمل لایه برداری پوست را با توجه به سرعت مورد نظر در نواحی مختلف و به اندازه لازم انجام دهند.

انتهای این دستگاه ماژور گرمایشی قرار دارد که قبل از عملیات ساکشن،  جهت آماده سازی صورت و باز کردن منافذ روی صورت کشیده تا بعد از گرم کردن صورت عمل ساکشن تاثیر بهتری روی پوست داشته باشد.

سری این دستگاه از نوع الماسی بوده و لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست را انجام می دهد.  به طوری که بیرونی ترین لایه پوست را لایه برداری کرده و آثار ناشی از محصولات آرایشی را از روی پوست پاکسازی می کند.  استفاده هفتگی از این دستگاه می تواند باعث روشن شدن و سالم تر شدن پوست گردد.

این دستگاه همچنین از سه حالت برای سرعت های مختلف برخوردار است و قابلیت تنظیم سرعت را دارد.  سری های این دستگاه قابل شستشو بوده و دارای باتری قابل شارژ می باشد.  به همراه این دستگاه چهار سری مختلف برای زیباسازی پوست در نظر گرفته شده است.  همچنین دفترچه راهنما و کابل شارژ برای سهولت کاربری به همراه محصول موجود می باشد. جهت نگهداری و جلوگیری از آسیب و صدمه به دستگاه  می توان از درپوش محافظ همراه آن استفاده کرد.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم خانگی اینفیس مدل MS7000

محصول اینفیس یکی از بهترین مارک های میکرودرم خانگی بوده که برای افراد مبتدی و حرفه ای طراحی شده است.  همه افراد از بانوان گرفته تا آقایان دوست دارند تا پوستی شاداب و جوان داشته باشند. استفاده از میکرودرم خانگی اینفیس به علاقه مندان زیبایی پوست کمک می کند تا به صورت خانگی پوست خود را جوان و شاداب کنند.

این محصول با لایه برداری عمیق سلول های مرده را از روی پوست حذف کرده و باعث بهبود جریان گردش خون می شود. استفاده از  میکرودرم خانگی اینفیس مدل MS7000 یک روش کم هزینه و خانگی برای داشتن پوستی شفاف و زیبا است.

طراحی ارگونومیک این دستگاه نگهداری آن را در دست راحت نموده و به آسانی و بدون احساس خستگی می توانید از آن استفاده کنید.  سری های این میکرودرم قابلیت شستشو را دارند و با اندازه های گوناگون می باشد تا شما بتوانید از آنها برای پوست صورت و بدن خود استفاده نمایید.  بهتر است بعد از هر بار استفاده از سری ها آنها را خوب شسته و ضد عفونی کنید تا آلودگی های موجود در آن کاملا پاک و تمیز شوند.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم مارسک مدل ms-6666

یکی دیگر از بهترین مارک های میکرودرم محصول مارسک مدل ms-6666 می باشد.  این محصول جوش و آکنه را به طور طبیعی از بین می برد.  همچنین باعث از بین رفتن چین و چروک و لک های پوست می شود. این دستگاه دارای باتری قابل شارژ است و چهار عدد سری قابل شستشو دارد که هر کدام متناسب با نوع کاربردشان دارای طراحی متفاوت هستند.

اگر چه استفاده از کرم ها و محصولات بهداشتی و جراحی های مختلف منجر به زیبایی می شود،  اما ممکن است برای افراد حساس این راهکارها با عوارضی همراه باشد.  بنابراین استفاده از میکرودرم می تواند یک راه طبیعی و سالم تر برای از بین بردن انواع جوش با تعداد زیاد بوده و به بهبود و تقویت پوست کمک کند.

طراحی ارگونومیک این محصول استفاده از آن را راحت نموده است.  به طوری که می توانید بدون احساس خستگی و فشار اضافی به دست با این دستگاه به راحتی کار کنید.  میکرودرم مارسک مدل ms-6666 یک محصول خانگی و نیز مورد استفاده متخصصین پوست بوده که می تواند در حفظ و نگهداری پوست شما تاثیر گذار باشد.

 

بهترین مارک میکرودرم

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع میکرودرم های موجود در بازار

 

میکرودرم چیست؟!

میکرودرم روشی برای جوانسازی و زیبایی پوست می باشد،  که بسیاری از ضایعات پوستی را می توان به وسیله آن پاکسازی و بهبود بخشید. این روش اولین بار در سال ۱۹۸۵ در کشور ایتالیا انجام گرفت و بعد ها در کشورهای اروپایی با استفاده از میکرودرم جوانسازی پوست را بدون عارضه انجام می دادند.

نحوه عملکرد دستگاه میکرودرم به گونه ای است که در آن از نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم استفاده شده که فشار آن قابل تنظیم می باشد و با در لایه های فوقانی شاخی پوست تراش بسیار سطحی ایجاد می کند.

این دستگاه با مکش که روی پوست انجام می دهد باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست شده و به بهتر شدن جریان خون کمک می کند. سلول های فیبروبلاست در منطقه آسیب دیده به و سیله مکش فعال شده و موجب ترمیم و طراوت پوست می شود.

کاربردها و مزایای استفاده از دستگاه میکرودرم

  • از بین بردن جوش های سر سیاه
  • از بین بردن لک های حاملگی
  • درمان آکنه
  • درمان آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی
  • یکنواخت شدن رنگ پوست صورت
  • درمان روزاسه ( یک مشکل پوستی در دوران پیری )
  • از بین بردن لک های پیری
  • تنظیم ترشح غدد چربی
  • افزایش سفتی و قوام پوست صورت

ما در اینجا به ده نمونه از بهترین مارک های میکرودرم اشاره نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  شما می توانید جهت محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط