درمان تایم
درمان تایم
افزایش سایز سینه با جراحی یا خوراکی

افزایش سایز سینه با جراحی یا خوراکی

افزایش سایز سینه با جراحی یا خوراکی : اغلب خانم ها بیشتر از آقایان به زیبایی چهره و اندام خود اهمیت می دهند در این میان داشتن سینه های کوچک تر از حد نرمال امکان دارد سبب به هم خوردن زیبایی اندام خانم ها گردد و همین طور داشتن سینه های بزرگ نیز دغدغه ی عده ی زیادی از خانم ها می باشد ..خانم هایی که دارای سینه های کوچکتر از حد طبیعی می باشند از روش های مختلفی برای بزرگ کردن سینه های خود امتحان می کنند .

از جمله این روش ها جراحی بزرگ کردن سینه ها می باشد که امروزه رواج بیشتری پیدا کرده است..ولی سوال این می باشد که آیا همه ی خانم هایی که از اندازه سینه های خود رضایت ندارند ،باید عمل جراحی انجام دهند؟و آیا این خانم ها با استفاده از سایر روش ها مانند خوردن خوراکی های تاثیرگذار در رشد سینه ها نمی توانند نتیجه مطلوب را کسب کنند؟

 

افزایش سایز سینه با جراحی یا خوراکی

عمل بزرگ کردن سینه بدون جراحی

در اینجا باید به همه خانم هایی که از سایز سینه های خود راضی نمی باشند باید بگوییم که نیازی نسیت که همه این خانم ها از روش جراحی برای دست یابی به سایز سینه مطلوب استفاده کنند. بلکه با روش های غیر جراحی مختلفی این خانم ها می توانند اقدام به بزرگ کردن سینه های خود کنند. از جمله این روش های کلینیکی تزریق ژل و یا چربی به سینه ها می باشد که می تواند کمک زیادی به بزرگ کردن سینه ها بکند. این تکنیک ها کم تهاجمی تر می باشند ولی به هر حال روش های کم خطرتری هم موجود می باشند .

به عنوان مثال ورزش کردن ،خوردن خوراکی هایی که به بزرگ شدن سینه کمک می کنند ،استفاده از دستگاه های وکیوم که سینه را تحریک به تولید بافت های چربی می نماید هم می توانند کمک شایانی به بزرگ شدن سینه ها بکنند. در ضمن استفاده از سوتین های با سایز مناسب و سوتین های اسفنجی یا بالا برنده نیز سبب می شوند که سینه های فرد بزرگ به نظر برسند .همین طور درست ایستادن و اجتناب از قوز کردن هم به غیر از اقزایش قد به جلوه ی بهتر سینه ها کمک زیادی می تواند بکند.

بیشتر بخوانید : جراحی زیبایی سینه

خانم ها برای افزایش سایز سینه های خود از چه خوراکی هایی می توانند استفاده کنند؟

همان طور که می دانید ،استروژن یک هورمون زنانه می باشد که این هورمون دارای نقش زیادی در رشید سینه های خانم ها می باشد.تعدادی از مواد غذایی سبب می شوند که سطح این هورمون در بدن خانم ها افزایش پیدا کند و لذا می توانند با افزایش سایز سینه ها کمک نمایند.از جمله این مواد غذایی که غنی از استروژن می باشند می توان به ،عدس ،نخود ،سویا ،ماست پنیر ،دانه ی شنبلیله ،مریم گلی ، سیب ،گیلاس ،پونه ،آلو ،چغندر،جو ،برنج ،هویچ و گندم اشاره داشت.

در ضمن استفاده از خوراکی هایی که دارای فیتواستروژن می باشند نیز می تواند در افزایش سایز سینه های خانم ها موثر باشد که از جمله این خوراکی ها می توان به پسته ،گردو ،بادام زمینی ،شاه بلوط ،چای سیاه ،چای سبز ،هلو ،توت فرنگی ،تمشک ،دانه کتان ،و لوبیه سبز اشاره نمود.درست است که ما در این مطلب ذکر کردیم که مصرف استروژن می تواند سایز سینه های خانم ها را افزایش دهد ولی خانم ها باید توجه داشته باشند که نبایست بدون مشورت پزشک و به صورت خودسرانه اقدام به استفاده از قرص های حاوی استروژن نمود و حتما باید این قرص ها را پزشک بعد از بررسی و معاینه شما برای شما تجویز نماید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط